lördag 7 maj 2011

Nu är vi lite gladare!

.
Eller, oki. Det har gått både upp och ner under veckan. Allt från att vara nästan helt tröstlös till att vara hoppfull och glad. Det det blir väl så när man få ett sådant besked som vi fick gällande vår "ungtupp".

Men nu är det mest uppåt. Mycket tack vare kloka kompisar som lyssnat och kommit med uppmuntande tankar mm. Tack alla, ni är guld värda! Ducky är inte uträknad och vi ska göra allt vi kan för att han ska bli bra!

En trevlig sak med detta är att alla hundar får göra lite nya saker på promenaderna. Som tex gå i sina "finkoppel" som vi nästan aldrig använder annars. Att gå mycket i skritt är bra för alla.


Och på promenaderna ger jag mig helt plötsligt mer tid att verkligen se på det som finns runt omkring oss i våran by som jag annars bara "galopperar förbi",...



Och sen så får man ju själv ännu fler promenader numer vilket ju bara är ännu bättre;)

Fast,.. jag drog till ryggen i torsdags efter en långpromenad och fick ägna mig åt att vila jag med under helgen men det ska snart vara borta och då är jag igång igen! Många mil blir det framöver:))


/PW