torsdag 5 april 2012

Slapp skärtorsdag..

.
Har inte hänt så mycket idag. Jag har pysslat i hemmet så hundarna har fått nöja sig med en kortare promenad med ena lillhussen och sen har de tvåbenta i hemmet fått lite god påskmat medan de fyrbenta fick varsina stora märgben.

Lugnt alltså och så kommer helgen fortsätta eftersom jag jobbar fredag, lördag och söndag. Familjen får alltså klara sig mest utan mig.

På måndag är det öppet hus på EBK och jag hade tänkt åka dit och spana in min nya klubb. Har inte varit medlem i SBK på många år men eftersom jag vill kunna åka till en BK ibland och aktivera min hundar och kunna använda mig av deras redskap mm så är det ju på sin plats att även vara betalande medlem då;)

Jag har i dagens läge inte tänkt bli en särskilt aktiv SBK:are igen men ett och annat kan man ju alltid hjälpa till med så får vi se framöver om det leder till något mer. Vem vet,.. kanske börjar det suga i lydnads och brukstarmen så småning om?

Vi får väl se vad som sker med tiden.

Nu önskar jag er alla en riktigt skön påsk! Var rädda om varandra och kör försiktigt om ni ska ut på vägarna i helgen!

/PW