måndag 11 april 2011

Som ni märkt så har hemsidan legat nere!

-
Det var helt enkelt så att den webbost som vi haft i många år gjorde om sitt företag och kommer enbart satsa på spelservrar i framtiden och även om vi fick vara kvar gratis om vi ville så tyckte jag att det var dags att avsluta och lägga hemsidan under min sons webbhotell istället. Det skulle egentligen gjorts mycket tidigare men har inte blivit av,.. Man är ju lite bekväm av sig.

Hur som helst. Nu ligger hemsidan på sonens servrar och det är faktiskt väldigt bekvämt för även om Siya på Lastreset alltid var blixtsnabb att logga in och hjälpa till om något strulade så är det ändå enklare att bara ropa på sonen här i huset för att få hjälp;)

I och med flytten till annan server så orkar jag inte lägga ut alla bilder och ändra i adresserna på alla inläggen för att bilderna i dagboken ska komma på plats igen så jag kommer istället göra en liten sammanfattning av året som gått hittills och bara lägga in några få bilder så får vi snurra på som förr efter det sen istället. Så om ni undrar varför en massa inlägg och alla foton i de gamla inläggen försvunnit så vet ni nu varför.

Med tiden kommer dock nya bilder och nytt från och med nu, även filmer in på bloggen vartefter så jag hoppas att alla som följer våran blogg som kanske saknar alla gamla foton ska tycka att bloggen blir minst lika trevlig att följa i framtiden som den kanske varit förr.

/PW